Практичний психолог
Лупіч Софія Олегівна
Пісочна терапія – це ключ до внутрішнього світу дитини, один з засобів виразити переживання, досліджувати світ, збудувати стосунки.
Що не слід робити:
- Не змінюйте розпорядок дня дитини: відводьте час на денний сон, вільну гру,прогулянки на свіжому повітрі.
- Не оцінюйте все, що робить дитина, як діяльність першокласника.
- Не проходьте з дитиною програму першого класу.
- Не навішуйте ярлики: «У тебе погана пам’ять», «Ти неуважна», «Ти не вмієш охайно писати».
- Не замінюйте насильно гру навчанням.
Що треба робити:
- Прищеплюйте дитині інтерес до пізнання, навчайте її спостерігати, осмислювати те, що вона побачила й почула.
- Навчайте дитину:
–– долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;
–– спілкуватися з однолітками, просити дорослих про допомогу, ставити запитання, сприймати, розуміти й запам’ятовувати інструкції, дотримуватися правил поведінки;
–– самостійно оцінювати свої дії і досягнення.
Що можна робити:
- Розповідайте про свій позитивний досвід навчання у школі, показуйте шкільні фотографії.
- Не бійтеся озвучувати й обговорювати емоції і переживання — свої і дитини.
- Розповідайте дитині про користь навчання. Приміром, «Інформація, яку ти почуєш на уроках географії, історії, іноземної мови доповнить враження під час туристичної
подорожі. А матеріал, засвоєний на уроках математики, дасть змогу ефективно планувати й робити покупки, заощаджувати кошти».
- Створюйте вдома середовище, що розвиває.