Консультації "Недитячі запитання: як говорити з дітьми про війну і її наслідки", "Попередження професійного вигорання під час війни"

Мінна безпека

Ляльковий театр "Іскорки СуперСил"

Ментальне здоров'я - запорука успіху!

ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ

Пісочна терапія – це ключ до внутрішнього світу дитини, один з засобів виразити переживання, досліджувати світ, збудувати стосунки.

Корекційно-розвиткова робота: "Хочу до школи"

ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ

ТРИ СХОДИНКИ ДО ШКОЛИ: поради для батьків майбутніх першокласників

Що не слід робити:

- Не змінюйте розпорядок дня дитини: відводьте час на денний сон, вільну гру,прогулянки на свіжому повітрі.

- Не оцінюйте все, що робить дитина, як діяльність першокласника.

- Не проходьте з дитиною програму першого класу.

- Не навішуйте ярлики: «У тебе погана пам’ять», «Ти неуважна», «Ти не вмієш охайно писати».

- Не замінюйте насильно гру навчанням.

Що треба робити:

- Прищеплюйте дитині інтерес до пізнання, навчайте її спостерігати, осмислювати те, що вона побачила й почула.

- Навчайте дитину:

–– долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час;

–– спілкуватися з однолітками, просити дорослих про допомогу, ставити запитання, сприймати, розуміти й запам’ятовувати інструкції, дотримуватися правил поведінки;

–– самостійно оцінювати свої дії і досягнення.

Що можна робити:

- Розповідайте про свій позитивний досвід навчання у школі, показуйте шкільні фотографії.

- Не бійтеся озвучувати й обговорювати емоції і переживання — свої і дитини.

- Розповідайте дитині про користь навчання. Приміром, «Інформація, яку ти почуєш на уроках географії, історії, іноземної мови доповнить враження під час туристичної

подорожі. А матеріал, засвоєний на уроках математики, дасть змогу ефективно планувати й робити покупки, заощаджувати кошти».

- Створюйте вдома середовище, що розвиває.

РУХЛИВІ ІГРИ

НАШІ ЗАНЯТТЯ

МЕТОДИКА АРТ-ТЕРАПІЇ



счетчик посещений