Вихователь - методист :
Онищенко Аліна Володимирівна
Освіта: вища педагогічна,
"спеціаліст ІІ категорії"
Стаж педагогічної роботи - 6 років.
Науково-методична тема дошкільної освіти міста
на 2024/2025 навчальний рік
«Формування життєвих компетентноcтей особистості
в умовах дошкільного навчального закладу»
Методична тема закладу:
«Здоров’язбережена
компетентність
як запорука життєвого успіху особистості»
У 2024-2025 навчальному році
ПРІОРИТЕТНИМИ ЗАВДАННЯМИ ЗАКЛАДУ ВВАЖАТИ:
1. Тілесно-орієнтований підхід до подолання психотравм у дітей.
2. Фізкультурно-оздоровча робота в умовах військового стану в закладі.
2 грудня 2021 р. відбулась педагогічна рада в ДНЗ № 4 "Сонечко" серед педпрацівників
Основні напрямки роботи закладу в новому навчальному році
26 травня 2021 року в ДНЗ №4 відбулася заключна педагогічна рада на тему: "Підсумки навчально - виховної роботи ДНЗ № 4 за 2020 - 2021 н.р. Підготовка до оздоровчого періоду".
30 квітня серед педагогів ДНЗ № 4 "Сонечко" відбувся семінар на тему: "Новини в законодавстві про дошкільну освіту. Внутрішня система забезпечення якості освіти. Положення про дошкільний навчальний заклад"
12 лютого 2021 року відбувся вебінар серед педагогів на тему: "Нова редакція Базового компоненту дошкільної освіти"
Науково-методична тема дошкільної освіти міста
на 2020/2021 навчальний рік
«Формування життєвих компетентноcтей особистості
в умовах дошкільного навчального закладу»
Методична тема
закладу:
«Здоров’язбережена компетентність
як запорука життєвого успіху особистості»
У 2019-2020 навчальному році
ПРІОРИТЕТНИМИ ЗАВДАННЯМИ ЗАКЛАДУ ВВАЖАТИ:
1. Зміцнення здоров’я дошкільнят, шляхом розроблення та впровадження в умовах ДНЗ здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій.
2. Збереження психологічного здоров’я педагогічних кадрів закладу, профілактика професійного вигорання та створення комфортних умов праці для удосконалення фахової майстерності вихователів.
3. Розвиток пізнавальних інтересів дошкільнят через пошуково-дослідницьку діяльність.
4. Впровадження програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.
5. Продовжити впровадження курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» з дітьми старшого, середнього та молодшого дошкільного віку.